torsdag 27 februari 2014

MARDRÖMSDAG

Har just tagit mig igenom den värsta dagen jag kan minnas jag haft. Väcktes av obehagliga och starka smärtor i nedre delen av magen. Gick upp för att utföra nummer 1 på toaletten och det var då helvetet rent ut sagt satte igång. En smärta jag aldrig någonsin vart med om innan men jag fick plåga mig igenom den då jag var så illa tvungen att utföra nummer 1. Helt plötsligt svartna det för ögonen kallsvettningar kom kraftig yrsel och ett extremt tinnitusljud ägde rum. Med nöd och näppe klarade jag mig in i sängen igen mer eller mindre ramlade i den. Där blev jag liggandes i det värsta stadiet jag kan minnas jag vart i ända fram till 17:00. Sov från och till i smärtorna när jag inte sov försökte jag bara ta mig igenom smärtorna. När jag kände mig lite piggare och inte så smärtpåverkad tog jag mobilen och surfade in på vårdguiden. Enligt det jag kunde hitta där som påminde om mina symptom kan det vara blindtarm gallsten något med äggstockarna eller urinvägsinfektion. Något som en läkare får undersöka mer om besvären inte är borta till imorgon. Just nu kan jag iallafall sitta uppe och kolla på teve utan att svimma av och fokusera på en film vilket jag är tacksam för. Strax börjar ju eldsjälsgalan som jag tänkte kolla på.




MALIN

Inga kommentarer: