tisdag 18 februari 2014

NYTT TILL HEMMET MITT

Trots att jag känner mig som jag gör ikväll kan jag inte hålla mig helt härifrån. Älskar att gå in här för att få skriva av mig och dela med mig. I handlingen i stan idag ingick ett besök till en av mina favoritbutiker, Chilli. Det slutade med två lampskärmar som jag blev supernöjd med en fototavla som gjorde sig mycket bra ovanför köksbordet (som by the way ska målas vitt avskyr furu) och två blockljus som brinner för fullt. Har verkligen lyckats få till det i denna lägenhet är så nöjd med hur det ser ut här och dem som vart här tycker det är mycket fint också vilket alltid är kul att höra när man lagt ner pengar tid och energi på att skapa ett varmt och kärleksfullt hem där alla som kommer ska känna sig som hemma men framför allt välkomna. Jag har lyckats med det. Är bara barnen som fattas nu. Vad tycker ni? Alltid kul att höra.


Mitt vardagsrumsfönster.

Mitt köksfönster.




MALIN

Inga kommentarer: