måndag 10 februari 2014

RYCKA UPP SIG

Haft en orolig natt. Vaknat mycket men somnat om hyfsat lätt igen men att vakna så mycket tär på kroppen och man känner sig inte direkt utvilad. Men Måndag är ingen ledig dag för mig så det är bara att sparka sig själv där bak och rycka upp sig. Dock är det en lugn jobbvecka p.g.a sportlov för mina grupper utom två dock. Idag har vi en sportlovsaktivitet med två av mina fem grupper. Vi ska åka in till stan och gå på bio vilket alla barnen ser mycket fram emot även jag, vi kommer att se filmen "Frost". Många som sett den säger att den är mycket bra så vi får nog en bra bioupplevelse. Så nu ska jag slänga på mig ett ansikte så jag ser mer levande ut sedan äta lite lunch för att sedan cykla över till grannön Öckerö där jag ska möta upp alla "mina" underbara barn för att åka direktbuss in till stan. Önskar er alla en fortsatt fin dag.




MALIN

Inga kommentarer: