söndag 2 februari 2014

SINNESRO

Trots att tröttheten ägde mig idag så fick jag äntligen kommit mig iväg till en sinnesro gudstjänst. Min konfirmationspräst, kollega och bonus mor håller i dem och har uppmanat mig om dem flera gånger men aldrig blivit av men nu äntligen. Jag tror faktiskt att jag gillade det för jag lät alla tankar och känslor kom få vara där dem var. En mysig och lugn stund med fin musik. Blev extra rörd av den sista låten som Mikael Wiehe skrev till sin vän Björn Afzelius när han blev sjuk. Jag tänkte på min fina vän som var mer som en storasyster för mig men som i stor sorg och saknad fick lämna oss alldeles för tidigt i december 2013. Fick mina ögon att vattnas. Jag saknar dig så otroligt mycket Annica och kan faktiskt inte riktigt förstå att du inte finns hos oss längre så svårt och så fel. Du ska ju vara här hos oss. Du är med mig där jag är, du är med mig vart jag än går, du är med mig alla dagar alla år. För alltid saknad och älskad. Fina du.





MALIN

Inga kommentarer: