måndag 24 februari 2014

TOMT

Ordet tomt är det ordet som beskriver bäst hur det känns efter att min lilla pärla åkt hem idag. Vi har haft mycket mysiga busiga och roliga dagar. Men snabbt kändes det tomt här hemma och inom mig. Otroligt hur man snabbt vänjer sig vid situationer egentligen. Vi människor är mycket anpassningsbara så länge man är öppen och jag är mycket öppen vilket gör att jag anpassar mig bra. Så nu ska jag anpassa mig till att vara själv i vardagen igen vilket förmodligen går fort då det är så min vardag brukar se ut. Men älskade lilla pärlan vad tomt det är här hemma nu, sängen står tom men väntar på när du kommer nästa gång. saknar dig redan. Malin älskar dig.




MALIN

3 kommentarer:

MissManic sa...

Har ju inte hängt med här så länge, men är det din dotter?

Malin Jonasson sa...

MissManic: Det är en av mina närmsta vänners dotter. Hon blev ensamstående då pappan dog tragiskt och så jobbar hon inom vården så då ställer jag upp som barnvakt när jag kan och orkar. Så då har ju jag kommit barnen (hon har två töser) väldigt nära.

MissManic sa...

Usch, vad tragiskt.. :(
Men snällt att du ställer upp

Kram