tisdag 11 mars 2014

C-VITAMIN KUR

Kroppen värker ögonen är helt blanka halsen ömmar huvudet känns tjockt och näsan kliar. Hej du lilla vårförkyldning som inte är speciellt välkommen! Känner mig helt nerbruten i kroppen som om ett virus är på väg att angripa. Orkade som tur va åka in till prat-is idag för det är något jag verkligen behöver men nu när jag precis kom hem är jag mer eller mindre helt slut. MEN vare sig jag vill eller inte måste jag ge mig iväg snart igen då jag ÄNTLIGEN fått en tid hos läkaren för justering av min medicin och läkarintyg för framöver mm. Så ska prat-is prata med läkaren också och förklara läget då hon gör det bättre vilket känns tryggt och skönt då jag tycker detta är en mycket jobbig bit. Otroligt tacksam för henne. Precis har jag hällt i mig ett glas med C-vitamin brus vilket jag ska göra varannan timma hela dagen idag i hopp om att kunna stoppa förkyldningen, tips från prat-is. När kroppen angrips och jag mår dåligt fysiskt är det svårt att hålla det psykiska i schakt......... Så typiskt detta men hoppas C-vitamin kuren hjälper.





MALIN

Inga kommentarer: