onsdag 12 mars 2014

EN ALLDELES UNDERBAR DAG

Sättet jag vaknade på idag var mindre trevligt då jag möttes av en spegelbild med blod i ansiktet för att sedan upptäcka blod på händer och i sin tur en nerblodad kudde. När jag vaknat till ännu mera kände jag stark blodsmak i halsen. Snöt mig för att sedan se mer eller mindre rent blod i pappret men det var också allt. Kändes lite konstigt en stund efter men snabbt okej igen. Gjorde mig sedan i ordning för en heldag med min saknade vän. Vi började med en fantastiskt god lunch fortsatte sedan umgänget hos henne och fick ha en hand med i hennes projekt att göra ordning uterummet. Älskar ju att inreda och göra ordning då det var jag tacksam för. Blev mycket fint. Sedan spelade jag lite boll med barnen hennes. Ytterligare en vän anslöt senare, då åkte myset och filmen fram. En OTROLIGT bra film som ni borde se "Safe Heaven". Sorglig men otroligt bra. Den berörde mig extremt mycket då den påminner om min fina vän Annica som gick bort alldeles för tidigt i cancer i slutet av 2013, sorgen och saknaden är stor därav blev det extra kämpigt med filmen ett tag där kände jag. Vi hängde och pratade en liten stund till efter filmen. Så det har vart en alldeles underbar dag. Tacksam.












MALIN

Inga kommentarer: