måndag 24 mars 2014

EN OROLIG OCH TÄNKANDE TJEJ

Har kämpat mig igenom denna dagen med kraftig yrsel och tryck i rygg nacke och huvud. Och ett illamående som pricken över i:et. Så tröttsamt. Det är något jag fått sedan jag gick in i min depression. När man går och mår så psykiskt dåligt länge sätter det sig också tillslut fysiskt tyvärr, då är det vanligt att man får smärta i rygg nacke och axlar vilket jag fått men också ett obehagligt tryck i huvudet. Min smärta är mycket krampaktig och otroligt frustrerande, jag fungerar inte alls när den kommer man vill liksom bara slita ut det. Finns en del i mig som oroas för att det är något annat som orsakar detta då det nästan med tiden blivit värre, jag är en person som oroas lätt tyvärr också en som tänker mycket, ibland alldeles för mycket. Men jag är jag och gör det bästa utifrån min situation. När jag känner mig trött så tänker jag ta min nyduschade kropp och krya ner i min renbäddade säng, finns det nått bättre än det? Nej det är svårt att slå. Tills dess fortsätter jag och myser här i soffan i min OnePiece tillsammans med koppen som är fylld med mitt favoritte. God natt och sov gott kära vänner.





MALIN

Inga kommentarer: