måndag 10 mars 2014

ENA STUNDEN BRA ANDRA DÅLIGT

Vad är det som händer när man ena stunden känner att man mår bra för att man i ena stunden känner att man mår dåligt? Vad är det som händer där inom en. Men det är väl det där återigen att vara här och nu att låta sig känna det man gör. Förut njöt jag av alla dem bra känslorna jag hade inom mig. Nu får jag bara försöka se det som att det är saker som behöver komma ut att det är bra att det kommer ut och så får jag bara ta mig igenom det. MEN det är detta jag tycker är så jobbigt med min depression att ena timmen kan jag känna att livet är underbart medan jag den andra timmen kan känna att vad är meningen. Då vill jag ofta ta bort om jag gjort någon positiv uppdatering på facebook eller Instagram, jätte konstigt men det är så det är. Riktigt så mycket uppochner går det inte när jag är i fas så därför upplever jag allt detta uppochner som väldigt jobbigt att slitas mellan hopp och förtvivlan så mycket tar på mig.....




MALIN

Inga kommentarer: