tisdag 18 mars 2014

INTENSIVT

Oj oj oj vad denna dagen har gått i ett rasande tempo. MEN det bästa med den var att jag hälsade på bonus mamma att jag fick krama om henne se henne och prata med henne. Av det jag kunde se och döma med mina ögon såg det mycket bra ut. Hon blev glad för sin lilla goodiebag jag pysslat ihop till henne. Och av att få besök. Imorgon eftermiddag/kväll åker jag in till henne igen och har planerat ut en sak jag tror hon kommer uppskatta. Min älskade bonus mamma. Glädjen och tacksamheten jag känner för att det gått så bra är obeskrivlig. När jag kom var hennes föräldrar och hennes minsta dotter där (min bonus lillasyster) så jag fick snällt åka med dem ända hem sedan när besökstiden gick ut och då var vi flera i bilen som somnade till. Bonus lillasyster blev mycket ledsen när vi kommit ner med hissen efter att vi sagt hej då, hon tyckte det var ledsamt att lämna mamma och konstigt alltihop. Tog upp henne i min famn och bar henne till bilen medan jag berättade att det inte var någon fara om alla roliga saker hon och mamma kan göra på deras lediga måndagar när hon blivit återställd igen och att dem snälla sköterskorna pysslar om mamma nu medan vi är borta sen när hon kommer hem får vi pyssla om henne. Så när vi pratat gick det över! Klart dessa små känner och undrar också.





MALIN

Inga kommentarer: