torsdag 13 mars 2014

LÄNGTAT

Har inte på länge längtat hem så mycket som jag gjorde ikväll när jag jobbade. Fanns inget kvar av mig i slutet. Totalt slut. När jag gick upp för trappan behövde jag sätta mig ner för jag blev så trött snacka om att kroppen inte är frisk då. Min kollega sa ganska med en gång när jag kom idag att du mår inte bra va då hade jag ändå sminkat mig och piffat upp mig lite men kände verkligen själv idag hur det inte funkade och bevis på det fick jag men jag är inte mer än människa. Väl hemma så blev det god kvällsmat. Ska unna mig en ny smak av min favoritglass nu sedan är det jag som lägger mig. Imorgon är det jobb igen men innan det blir det en liten utflykt till stan med en god vän där lite shopping och lunch väntar så hoppas jag att ja är bättre och piggare imorgon.





MALIN

Inga kommentarer: