lördag 29 mars 2014

LIVET

Jag funkar som bäst att göra saker när det är oplanerat. Vaknade idag och tog allt i lugn takt sedan kom det över mig att åka till stan och handla saker jag planerat köpa på Biltema. Fick med mig det jag skulle. Var ju otroligt varmt och skönt idag så varmt att på bussen hem fick jag ta av mig skorna. På vägen hem stannade jag till hos min älskade vän. Vi promenerade upp till vallen med hennes lilla kusin där vi kollade på en fotbollsmatch. Vi avslutade med kaffe hos henne innan jag åkte hem. Kvällen spenderades hos en annan älskad vän och jag avslutar den här hemma med mys och film. En väldigt skön och mysig dag helt enkelt.











MALIN

2 kommentarer:

MissManic sa...

Låter som en helt underbar dag för dig också :)
Hoppas att söndagen blir lika fin för dig, för oss :)

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk sa...

Låter som en bra dag för dig. :)