måndag 3 mars 2014

NÅGON TYCKTE JAG VAR VÄRD DET

Möttes av ett choklad och blomsterbud på dörren igår kväll när jag kom hem för att någon tyckte jag var värd det. Jag får nu mötas av dessa underbara tulpaner och tanken bakom dem varje stund här hemma. Och en godbit av en favorit i mörk choklad till kaffet. Att få ha människor som helhjärtat bryr sig om en i tankar i gester i gåvor är något av det finaste man kan få. Deras omtänksamhet och välvilja mot dig som person. Jag är tacksam i varje ljus i varje mörker oavsett vad så är jag ALLTID tacksam för jag har dem mest fantastiska personerna i mitt liv nära mig som lyfter mig som stöttar mig. Tack för att ni finns när jag behöver det som mest! ❤️




MALIN

2 kommentarer:

MissManic sa...

Visst är sånt härligt!!
Vi var ute med hunden förut och när vi kom hem så låg det ett brev innanför dörren och hon som skrev brevet tackade för att vi är så öppna i bloggarna, där vi förklarar hur vi mår och detta gjorde att hon förstod Sina känslor, genom oss.

Då känns det bra fint att vara så öppen :)

Malin Jonasson sa...

MissManic: Det är fantastiskt! Öppenhet och ärlighet kommer vi långt med. Kram.