tisdag 18 mars 2014

SLUT FÖR DENNA GÅNG

Sessionen med prat-is är slut för denna gång men i vanlig ordning sitter jag kvar en stund efter för att samla tankar känslor och mig själv. Och så passar jag lokalen för prat-is som är på kort lunch. Älskar lokalen här så mysig och lugn energi i den. I slutet på vår session kom en extrem trötthet från ingenstans över mig så extrem att jag fick ursäkta mig och prat-is märkte det men tyckte det var bra för det är tydligen ett sätt för kroppen att ta hand om allt det jag jobbar med. Ville bara lägga mig i en säng och det vill jag nu med men njuter och känner tacksamhet över att få sitta kvar. Laddat med en stooooor kopp te nu så blir nog min förkyldning gladare och min hals snäppet lenare. För en stund sedan fick jag ett sms som gjorde mig glad var bonus mamma som gärna ville jag skulle komma så ett ärende på stan sedan sitter jag på spårvgnen till sjukhuset där jag blir ett tag för sällskap uppmuntring och stöd. Ska bli så skönt att få krama om och se henne, att få bekräftat att allt är bra.





MALIN

Inga kommentarer: