tisdag 1 april 2014

LIVET

Saknar er och bloggen men magsjukan är på besök hos mig så jag har varken ork eller inspiration. Har tagit mig igenom det värsta dygnet verkar det som men är inte i närheten av bra. Är otroligt svag och smärtpåverkad. Och så har jag inte ätit något sedan i söndags kväll så jag vet inte om det är illamående för att kroppen behöver mat eller om det är magsjukan som spökar nu. Vill verkligen inte spy mer senast var igår kväll och jag hoppas det håller sig så. Märks att kroppen är ur fas för att efter att bara plockat upp här hemma blev jag helt slut och yr så nu ska jag sluta ögonen en stund sedan skriva en handlingslista så i eftermiddag kommer bästa bonus mamma med leverans från affären så då hoppas jag kunna få i mig något. Har ni tips på något som är bra att äta? Det tas tacksamt emot.




MALIN

Inga kommentarer: