söndag 13 april 2014

LIVET

Jag älskar verkligen att umgås med mina älskade vänner, dem är få men mycket nära och äkta vilket jag föredrar före många och falska, Man har verkligen sorterat igenom livet och fått till sig vilka som verkligen respekterar accepterar och bryr sig helhjärtat. Min vän C är en av dem mycket nära och äkta vi kan verkligen prata om allt med varandra och det är så grymt skönt vi hittar på roliga saker tillsammans och vi stöttar varandra genom allt. En äkta vän. Hennes små troll är en fantastisk bonus och jag gillar dem av hela mitt hjärta. Har spenderat min dag med dem idag, vi har fikat busat och myst mest var det jag och lillan som mös vilket är minst lika härligt, fick natta henne med och det kan vara det mysigaste som finns. Älskade unge. En underbar söndag med goda vänner och mycket kärlek.




MALIN

Inga kommentarer: