onsdag 23 april 2014

LIVET

Tänk vad samtal med min prat-is och en god vän kan lyfta. Efter mitt samtal vi hade igår blev jag så mycket gladare och lättare. Så himla skönt!! Är så tacksam för min prat-is, hon hjälper verkligen mig på bästa möjliga sätt. En sån fantastisk person som jag fått äran att möta och lyckan att få behålla i livet efter alla beslut gått ut. TACKSAM. Känner mig mycket trött dock så nu ska jag försöka komma till ro med en film sedan hoppas jag på en god natts sömn att sedan få vakna utvilad. Imorgon har jag tagit ut en semesterdag p.g.a att jag mått så dåligt, är lite för uppochner och att kroppen sagt ifrån med mycket värk och tryck i axel nacke och huvud. Fick min semesterdag godkänd av min chef så det känns bra, så nu kan jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ta hand om er där ute. God natt.




MALIN

Inga kommentarer: