tisdag 29 april 2014

LIVET

En alldeles underbar dag har gått till sitt slut. Dagen har innehållit saker jag bara älskar. Först var det kaffe och prat-is som stod på schemat. Sedan väntade häng med mina systrar där yoghurtbaren stod på tur vilket kan vara det godaste jag ätit på läääääänge. Vi tog med oss och la oss i gräset längs kanalen där vi delade med oss av det som kom till oss, hur mysigt som helst. Vi skildes åt och jag åkte hem där en av mina närmsta vänner kom med god fika så fixades det kaffe och saft, minst lika mysigt var detta. När hon gått avslutade jag denna kväll med ett samtal på över en timma med en annan nära vän blev inte vilket samtal som helst utan ett mycket mysigt samtal så om jag ska summera denna dagen så blir det nog en otroligt MYSIG dag. Tack alla älskade ni som förgyllde den!












MALIN

Inga kommentarer: