torsdag 3 april 2014

LIVET

Helt ärligt så känner jag mig helt slut. Mitt under min magsjuka så bröt också en kraftig förkylning ut som om det inte var nog med magsjukan liksom. Morgonen och kvällen är absolut värst just nu. Extra ikväll då jag jobbat och är vad jag kommer göra dem närmaste 4 dagarna. Allt som allt blir det 5 dagar i raken och det har jag inte gjort sedan ett år tillbaka inte heller med min depression men jag tror jag fixar det men sen kommer jag behöva bara vara men känner mig lite ångestladdad inför det. 2 av dem 4 dagarna kommer nämligen spenderas på ett läger med övernattning i Danmark och att sova på andra ställen är väl inte min starka sida p.g.a min depression. Men jag lyfter det positiva i det och det är att komma bort. Nu ska jag mysa till det lite extra med riktig mat sedan magsjukan och kanske lite gott också. Kram på er.

Foto Malin Jonasson.



MALIN

Inga kommentarer: