söndag 20 april 2014

LIVET

Mitt hår tar sin tid att torka trots att jag klippt av hälften men det är ju så tjock. När mitt hår bli kortare så blir det också fluffigare vilket jag inte är så förtjust i så för att trivas allra bäst i min nya frisyr får det plattas och när det är gjort trivs jag mycket bra i mitt nya jag. Många har alltid tyckt att varför ska du platta ditt hår som har så platt, kan säga att mitt hår är allt annat än platt. Med det gjort ska jag kolla klart på ett program sedan kryper jag till sängs och hoppas på att måendet lagt sig ytterligare imorgon. Och snart är det tisdag vilket betyder prat-is, läääääängtar mycket nu när det känns som det gör och för att det är två veckor sedan jag var där då mitt förra besök uteblev. Godnatt kramar från mig till dig.




MALIN

Inga kommentarer: