lördag 19 april 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Idag ikväll inatt för första gången på länge mår jag riktigt extremt dåligt. Var längesen jag kände dessa onda och djupa känslorna nu. Hela dagen har jag vart ledsen och är fortfarande väldigt ledsen, har gråtit ovanligt mycket idag. Gråtit har jag gjort p.g.a besvikelse smärta längtan önskan och för att min depression i allmänhet. Den har verkligen gjort sig påmind idag. Men just nu kan jag hitta orsaken till varför och den orsaken gör fruktansvärt ont. Att bli besviken och sårad gång på gång är inget kul oavsett om det är medvetet eller omedvetet, det tar på krafterna och hoppet. Mina känslor rår jag inte för jag kan inte ta bort dem eller ändra på dem det som kommer det kommer p.g.a en anledning. Acceptera och respekterar att det är som det är men jag accepterar inte att bli behandlad så som jag blir, jag är värd mer än besvikelse och sår. Så länge som jag kämpat men ändå så faller det isär och varför ska jag då fortsätta kämpa om jag inte får någon hjälp från motsatt sida? Börjar tappa orken energin och styrkan i detta. Vart ska det ta vägen? Förstår inte varför, känner mig så otroligt förvirrad men varför trodde jag det skulle bli annorlunda denna gången. Varför sägs det en sak och görs en helt annan? Jag skriver det med tårar som forsar ner för mina kinder men jag tror "This Is It" jag är så trött på det, jag orkar inte mer nu. Så ledsen så sårad och så besviken....... Fan!




MALIN

Inga kommentarer: