måndag 21 april 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Här är kvällen igen och med ångest panik och tårar. Jag jobbade ikväll och det var mer än jag fixade då det slog tillbaka på mig nu ikväll. Alldeles för mycket ståhej för mig just nu. En stund trodde jag att jag skulle behöva lämna lokalen för jag fick en sådan ångestattack men jag lyckades ta mig igenom den och hela konserten. Vi hade nämligen 80 års kalas för kyrkan som fyllde just 80 år med en konsert därefter grill och tårtbuffé. Lilla jag var en allt i allo men jag tyckte det var mycket jobbigt tyvärr och kunde inte riktigt njuta av tillställningen. Och jag mår inte speciellt bra inom mig just nu alls, tråkigt men så är det och jag får bara försöka acceptera läget och utgå ifrån det. Göra det bästa man kan utifrån situationen. Det är tisdag imorgon och ingen är gladare än jag för det, det är dags för prat-is efter 2 veckor. Saknat henne och samtalen mycket så det kommer bli ett efterlängtat återseende. Tänker krypa till sängs nu och hoppas på en god natt.
Kram till er från lilla mig.




MALIN

Inga kommentarer: