torsdag 1 maj 2014

LIVET

Välkommen sköna maj! Solen skiner men det är långt ifrån varmt vindens vindar är iskalla. Gårdagen gav mig möjligheten att umgås och träffa två av mina närmsta vänner vilket var mycket mysigt, älskar mina vänner. Avslutade med att gå ut och äta middag tillsammans med en av dem, hade en rolig och mysig stund. Vi var även några fler så efter att vi ätit lämnade jag partyfolket som skulle vidare på fest. Handlade på vägen hem och väl hemma drog jag igång med att fixa ordning här hemma då det var saker ÖVERALLT. Tvätt som skulle vikas disk som skulle diskas och så vidare, ja ni vet. Det var mycket skönt att vakna upp idag med tanken av att mitt hem är i ordning igen. Om någon timma ska jag och min överraskning cykla över till min vän där jag förmodligen kommer spendera dagen och kvällen, det blir mysigt. Kanske blir det en titt in till familjen också. Kram till er.




MALIN

Inga kommentarer: