torsdag 15 maj 2014

LIVET

Jag är sådär glad över att min cykel gått sönder eller rättare sagt att mitt bakdäck på min cykel är helt paj. Punka och så är det extremt skevt. Min cykel är ju liksom mitt fordon, mitt sätt att ta mig fram med tanke på att jag varken har körkort eller bil (vilket jag faktiskt inte gråter över bara jag har min cykel). Att gå överallt är inte så kul och tar längre tid, att inte tala om det där med att handla inte så kul att släpa på tunga varor tills jag nästan skriker av smärta i min rygg. Men just nu kan jag inte prioritera min cykel då kalas vankas runt hörnet så när lönen kommer är det jag som lämnar in min cykel på lagning tills dess blir det en jäkla massa promenader. Så min promenad idag till jobbet med varor var inte så kul MEN promenaden hem UTAN varor var helt fantastisk, en sån underbar och fin kväll. Gick i bara tröjan! Värmen är på gång igen, SKÖNT! Och jag känner en enorm lycka och tacksamhet som expanderar inom mig.









MALIN

Inga kommentarer: