lördag 17 maj 2014

LIVET

Haft och har mycket att stå i just nu. Alla mina tankar funderingar och känslor får vänta med att ta plats här men vill bara sticka in och visa att jag lever. Klockan är nu 02.00 på natten och jag har mer eller mindre hållit igång sedan 09.00, värker i varenda del i kroppen. Anledningen till att jag hållit igång så är för att jag haft fullt upp med förberedelser inför min födelsedag som faktiskt är nu idag den 17 maj och sedan att jag har jobbat. Och imorgon blir det kalas på självaste födelsedagen! Fått gjort otroligt mycket idag så imorgon är det bara finslip och att göra mig själv födelsedags fin kvar vilket är skönt, kommer att ha min syster till hjälp vilket för mig ännu mer lugn. Nej nu måste jag sova så jag är pigg imorgon, ser så mycket fram emot att få ha alla dem jag bryr mig allra mest om runt omkring mig samtidigt. Ni kan vänta er en bildbomb från kalaset och mycket mer. God natt kära ni!




MALIN

Inga kommentarer: