måndag 19 maj 2014

LIVET

Fortfarande overwhelmed efter mitt kalas och min födelsedag. Så otroligt mycket kärlek omtanke glädje värme uppvaktning och fina presenter. Är rörd och oerhört TACKSAM! Min födelsedag blev en alldeles fantastisk dag tack vare er alla som uppvaktade mig på olika sätt. Är så lyckligt lottad med så fantastiska personer i mitt liv, jag älskar er var och en precis som ni är. Känns svårt att få orden att räcka till men det som fyller mig inombords är en enorm tacksamhet glädje och värme! MEN en sak är jag säker på och det är att det kan aldrig bli för mycket av kärlek. Från djupet av mitt hjärta, tack tack och tusen tack från en overwhelmed numera 26 åring! Här kommer en bildbomb från min födelsedag.























































MALIN

Inga kommentarer: