onsdag 21 maj 2014

LIVET

Jag kände ingen lust alls idag när jag vaknade. Som jag skrev i tidigare inlägg så var det den första dagen på riktigt länge jag kände att jag inte orkade lyfta mig själv från det som kändes tungt. Så då tog jag en vän och hennes sällskap nära mig då det är en av flera saker som lyfter mig när jag själv inte orkar. Vi pratade om allt och inget så hade jag köpt med mig en massa frukt så gjorde jag fruktsallad till oss alla. Bara min vän och hennes familjs närvaro lyfte mig. Vi alla var mycket trötta i slutet på kvällen och min minsta lilla pärla somnade på mig vilket ju är så himla mysigt. Sån fin vän med en sån fin familj som jag älskar så otroligt mycket. Nu befinner jag mig hemma i mitt älsklingsnattlinne och bara myser, ska kolla på en film sedan är det natten och ladda batterierna för 2 dagars jobb. God natt.




MALIN

Inga kommentarer: