fredag 23 maj 2014

LIVET

Har inte haft den bästa starten på dagen idag. Började med att upptäcka att min kaffekokare gått sönder som funkade fint igår, vad hände där? Sedan två andra händelser efter det som gjorde mig ledsen och förbannad. På väg hem till min vän på cykeln var jag centimeter från att bli påkörd av en bil som backade ut ifrån sin parkering med en ovanligt hög hastighet än man vanligtvis har när man backar ut med skymd sikt, blev oerhört irriterad och rädd. Väl framme var allt ett minne blott när jag fick umgås med min fantastiskt fina vän som också bjöd på kaffe i denna underbara värme, thats whats friends are for. Tack min älskade vän. Är hemma nu för att mer eller mindre fixa mig för att gå och jobba. Inte riktigt min dag idag bara känner jag!





MALIN

Inga kommentarer: