måndag 26 maj 2014

LIVET

God morgon kära ni. Har sovit väldigt gott inatt men oj vad sent det blev. När min vän kom hem igår så satt vi och pratade i  två timmar. Om allt mellan himmel och jord! Så innan jag kom i säng igår var klockan över halv två på natten så ringde alarmet kl 7.00 i morse men kom upp ovanligt lätt ändå. Eftersom att jag har haft terminsavslutning med alla min barn/ungdomsgrupper så jobbar jag från och med denna veckan dagtid fram till vi sätter igång med höstterminen. Är ändå lite mysigt tycker jag för då får jag jobba mer med mina kollegor och träffa dem annars springer jag mest om dem då dem slutar när jag börjar. Så nu ska jag njuta av min första kopp kaffe innan jag sätter tänderna i planering av hörsttermin. I eftermiddag blir det ett barnvaktspass hos bonusarna. En god dag önskar jag er alla.
 
 
 
 
MALIN

Inga kommentarer: