lördag 31 maj 2014

LIVET

Vaknade med mindre lust idag, ingen lust alls rättare sagt. Kände hur jag saknade mina vänner hur jag bara ville ha dem nära mig, dem gör mig så glad och får mig att släppa det som känns tungt i deras sällskap. MEN när jag hörde och kände hur min nya vän kaffebryggaren startade fick det mig att gå upp, älskar den funktionen att man kvällen innan kan ställa in bryggaren på önskad tid man vill ha kaffet på morgonen som kommer. En skål med fil och skivade bananer och en kopp kaffe gjorde att jag kom igång lite mer så nu har hemmet mitt blivit dammsugit disken har blivit skinande ren frysen frostas av och mina skor får en omgång i tvättmaskinen. Hur skönt är det inte när lusten och energin bara får växa fram, SKÖNT! Och så har mina ögonbryn fått sig en omgång med vilket var behövligt. Så nu väntar en powerwalk för att rensa och tömma tankar för att komma hem och ta cykeln till affären för att fylla på kyl och frys för att sedan träffa av en av mina älskade vänner.







MALIN

Inga kommentarer: