tisdag 20 maj 2014

LIVET

Efter att besvikelsen från försovningen lagt sig gjorde jag mig i ordning för namnsdagsfika hemma hos familjen. Bonus mamma hade namnsdag idag! Bakade chokladbollar dagen till ära och så en liten present blev min uppvaktning på hennes dag. Blev en mysig och rolig förmiddag tillsammans med dem. Sedan blev jag bjuden på en otroligt god middag som bestod av torsk ris en kall sås och lite grönt. Min fina bästa underbara och älskade familj jag är lyckligt lottad med! Fick en mycket fin mysig och skön promenad hem sedan. Precis nu så har jag haft en cykelreparatör här hemma som lagat mitt bakdäck så nu har jag äntligen min cykel igen, min cykel är ganska viktig för mig då det är mitt sätt att ta mig fram då jag varken har körkort eller bil vilket inte är något problem för mig bara jag har min cykel. Ska fixa lite mys här hemma nu som jag ska njuta av tillsammans med en film och med min fantastiska Ben.













MALIN

Inga kommentarer: