tisdag 20 maj 2014

LIVET

Min dag började absolut inte som jag ville. I min sköna sömn har jag utan varit medveten om det stängt av mitt alarm och skönt somnat om igen. Minns att jag sedan vaknade sakta och började känna att vad är det jag ska göra idag, så började jag rabbla upp lite saker i huvudet tills jag vaknade helt då kände jag att något inte stämde kollade på klockan och jag hade försovit mig till min tid till prat-is. Jag blev så otroligt sur besviken och irriterad på mig själv, fick sms:a prat-is att jag inte hinner in sedan somnade jag om igen av ren besvikelse tror jag. Vi båda hade sett så mycket fram emot att ses nu dröjer det ytterligare en vecka och DÅ kommer det bli ett kärt återseende och jag ska sätta flera alarm. När jag sedan gått upp hade jag den längsta morgonen/förmiddagen på länge där jag bara njöt av att inte ha några måsten i mitt älskade skjortnattlinne som var en födelsedagspresent, ÄLSKAR DET.






MALIN

Inga kommentarer: