torsdag 29 maj 2014

LIVET

Dagarna flyger förbi i en rasande fart. Mina senaste dagar har vart fulla med att vara barnvakt faktiskt, varje dag sedan i söndags så har jag jobbat lite och också vart hos min fantastiska prat-is. Det har också vart lite för mycket med vissa situationer och saker som uppstått att veta vilket ben man ska stå på då är kanske inte så lätt alla gånger, så mycket känslor. Känns som jag har så mycket att skriva om men just nu så får jag inte tillgång till det så här kommer mina dagar som gått i bilder.


















MALIN

2 kommentarer:

Emma sa...

Underbara bilder, ser ut som att ni har haft några underbara dagar! :)
Och att ha en "prat-is" är jättebra, och tänk på att det alltid finns en anledning till varför man mår som man mår och det är viktigt att acceptera sitt mående och låta allt ta sin tid. Kramar! <3

Malin Jonasson sa...

Tack snälla du, ja det var sköna mysiga och fina dagar. :-)
Ja min prat-is är guld värd och från första stund kändes allt så rätt och bra med just henne, jag är så otroligt tacksam för henne och det hon hjälpt/hjälper mig med. Du har rätt med det du skriver man mår som man mår av en eller flera anledningar, fina ord. Tack och kramar tillbaka. <3