söndag 11 maj 2014

LIVET

Pizzerian fick leverera idag. Efter 7 timmars bak så kände jag ingen större lust att ordna med mat. Fyller ju år nu på lördag och ska ha kalas så till det bestämde jag mig för att ha en dessertbuffé så nu är allt färdigbakat det är bara lite dekoration och så som ska göras men det blir på självaste dagen, det känns varje fall otroligt skönt att allt är bakat och klart nu så jag kan koncentrera mig fult ut på lite andra saker i veckan och inte känna någon stress. Min kropp är helt slut nu men oj vad skönt det var med en dusch och lite mat men åt alldeles för mycket. Kollar på en film nu och efter den blir det sängen OM jag inte somnar innan. Denna helg har vart väldigt behaglig underbar och mysig, jag hoppas också ni haft en bra helg.





MALIN

Inga kommentarer: