fredag 2 maj 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Tänk så rätt hon hade att allt kommer bli bra och lösa sig.

Har dem mest fantastiska vännerna familj och andra betydelsefulla personer i mitt liv. Är starkare än någonsin inom mig. Det är på tiden att vinden vänder med mig. Allt som vart har haft en mening en mening med att jag skulle komma dit jag är idag, stabil och stark inom mig. Jag är bara så otroligt glad och tacksam för ALLT jag har och för det jag fått/får gå igenom då det formar mig till den person jag stolt är idag. Ser ljust på framtiden och det som komma skall så länge jag får behålla min vilja min styrka och dessa fantastiska personer i mitt liv så vet jag att jag kommer ta mig igenom ALLT. MEN jag är rätt säker på att det kommer jag få göra, min vilja mitt mod och min styrka är den största anledningen till att jag sitter här idag. Kan JAG kan DU!!




MALIN

Inga kommentarer: