torsdag 15 maj 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Verkar som att man går hem i USA. Vilket är OTROLIGT kul såklart. Som många vet är ju mitt syfte med denna bloggen inte statistisk antal läsare o.s.v det viktigaste för mig är att den är en stor hjälp för mig där jag kan få skriva av mig men också att få dela med mig av min resa med mitt jobb med mig själv och om den depression jag hamnade i och anledningen till att jag delar med mig öppet om det är för att jag hoppas det ska kunna hjälpa ANDRA sedan vill jag också dela med mig av min vardag för att visa hur allt gått från kallt grått - strålande gult. Men sedan att se hur antal läsare och statistik ökar är ju såklart kul, jag hoppas dem som behöver det kan finna en liten hjälpande hand och nytta utav det jag delar med mig av. Har vart lite utav det på den senaste tiden men det kommer när jag får tillgång till det. Jag är i ett sånt lyckligt och glatt stadium i mitt liv nu och då är det svårt att komma i kontakt med det jag gått igenom och alla dem känslorna men under livets gång vet jag att det kommer komma flashbacks och situationer som gör att jag kommer komma i kontakt med det men just nu måste jag tillåta mig att må bra känna lyckan och glädjen efter allt jobb jag lagt ner för att komma dit jag är idag. Min prat-is sa i veckan när jag var där att det är sådan skillnad på mig då (för ett år sedan) och på mig idag (bara positivt då) att få höra det kändes som en vinst. Så från USA - bloggens mening säger jag god natt och sov gott. Också kommer här en stor kram till er alla. Tack för att NI är just NI!




MALIN

Inga kommentarer: