onsdag 21 maj 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Första dagen, den allra första dagen på riktigt länge känner jag mig inte tillräcklig för att lyfta mig själv och det som känns lite tungt just idag. Mestadels är det allmänt, inget speciellt jag kan sätta fingret på förutom just en sak som är påfrestande på många olika sätt trots att det är en positiv sak och något jag längtar oerhört efter så är det ändå påfrestande. Något jag nog inte riktigt erkänt för mig själv eller för någon annan. Min önskan är oavsett vad stor! En dag som denna för ett år sedan visste jag inte hur jag skulle göra för att få en dag som just denna möjlig, idag vet jag. Att ta det som gör mig glad det som lyfter mig och gör att det känns okej igen nära mig. Det kan vara vad som. En vän en låt en film en serie en promenad ja du vet bäst vad som får dig att lyfta! Gå då och gör det, det kommer göra skillnad om du tror på det.




MALIN

Inga kommentarer: