torsdag 22 maj 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Är så otroligt tacksam för mitt jobb för dem fantastiska kollegor jag har och för dem underbara barn/ungdomar jag får äran att jobba med. Att jag fick detta jobbet och kunde börja jobba så mycket från ingenting var en stor vinst för mig i mitt jobb med mig själv och ett sånt otroligt lyft men det var också att tänja på en gräns och våga gå över tröskeln. Ibland kan man behöva tänja på gränserna för att se vad man klarar och för mig blev det så fantastiskt bra. För vad är det värsta som kan hända? Tänk på det, gå sedan ut och bara gör det. Vi alla är bara människor och gör det bästa vi kan utifrån den situation vi är i! Jag är stolt och glad över det jobb jag gjort med mig själv, det gör mig till en ännu bättre person och medmänniska. Det har vart otroligt tufft men det har varit värt det alla gånger, tack vare den resan är jag idag mer stabil och stark inom mig än någonsin. Jag ser idag min mening och min framtid. Det är stort, det är en vinst för MIG. Kan JAG kan DU! Du bestämmer själv vart du vill komma i livet DU är personen som kommer att förändra ditt liv ingen kommer göra det åt dig.




MALIN

Inga kommentarer: