fredag 30 maj 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Du har ett mål en dröm som du lägger all din tid och energi åt, vägen dit är sällan spikrak mer som en bergsväg som går upp och ner. Men trots att vägen dit är lite upp och ner vad du än gör så GE INTE UPP. Jag vet att det är svårt, man tänker jag ger upp jag ger mig aldrig på det här igen men det är precis vad du måste göra du ska ge dig på det igen kanske en liten paus är nyttigt för att landa i det men håll kvar känslan och tanken på hur du upplever att det kommer att vara när du nått ditt mål, din dröm. Den känslan kommer få dig att fortsätta så länge det krävs för har du ett sånt starkt mål en sån stark dröm då är du ostoppbar! Så lova mig vad du än gör GE INTE UPP. Jag är där jag är idag på grund utav mitt mål på grund utav min stora dröm. Än har jag inte uppnått den men den får mig att fortsätta och inte ge upp, jag har dagar där jag vill ge upp där jag känner att varför alla andra och inte jag där jag bara gråter och gråter där jag känner hopplöshet MEN när jag sedan får tillgång till känslan och tanken på hur jag upplever det kommer att bli så känner jag mig stark igen att fortsätta kämpa för det jag drömmer om. Min dröm är min MENING här i livet utan den känns det meningslöst. Rikta din blick fram och högt, mot ljuset mot målet mot DRÖMMEN.

"Livet är nu, livet är du, du har ödet i din hand."




MALIN

Inga kommentarer: