torsdag 8 maj 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Mycket jag jobbat med i min resa är att se mig själv mer, att förstå och få in att jag faktiskt är den viktigaste personen i mitt liv för vad är mitt liv utan mig? Inte mig och inte mitt liv, helt enkelt ingenting. Så därför har jag tillsammans med min prat-is jobbat mycket med att se mig själv och göra saker för mig själv, införa lite ego-time i livet alltså. Har inte vart det lättaste, det absolut svåraste men absolut det bästa då jag idag mår så mycket bättre för att jag lärt mig att lyssna till mig själv och mina egna behov innan jag sätter mina näras före. Jag bäddar och förbereder för ett mycket bra mående inom mig i framtiden, också för min familj och mina vänner. Oavsett så kommer jag stå stadigt och stabilt inom mig vad som än händer, jag är starkare i mig själv än någonsin. Där inom mig vet jag och det finns ingen som kan skaka på det idag, INGEN. Har lärt mig så mycket bra och viktiga saker på detta året som gått sedan jag gick in i min depression, kommer dela med mig av ALLT med jämna mellanrum. Är på väg till ett sånt bra skede i mitt liv just nu så jag kan inte annat än att älska livet. Jag vet att det krävs otroligt mycket mod styrka och vilja för att orka sig igenom en sådan sak som jag gjort MEN jag vet också att:

det är du själv som avgör vart du vill komma i livet och vad du kommer att uppnå. Ditt val!




MALIN

Inga kommentarer: