lördag 14 juni 2014

LIVET

Första dagen idag sedan jag insjuknade utan värk i min kropp. It´s a halleluja moment! Ett steg i rätt riktning. Än är jag riktigt tät i näsan slemmig och ont i halsen och väldigt hes emellanåt. Men med en kropp utan värk och lite mer energi fick jag mitt hem dammsugit och ordningställt även mitt lilla förråd fick jag rensat och gjort fint i så nu är där med ordning. Sängen blev renbäddad och sängkläderna vädrade, kommer sova som en prinsessa! När jag sedan duschat vilket var det bästa på dessa sjukdagar så var det bara att sätta på kaffe och duka upp med fika då jag fick ett härligt tjejgäng på fika. Bullar kaffe te prat och en herrans massa skratt var precis vad jag behövde, det kallar jag riktig medicin. TACK. Ligger på soffan nu och känner hur tunga ögonlocken är, riktigt trött efter dagen då kroppen ändå inte riktigt är i fas men en kopp te och film ska jag försöka mig på innan jag tackar för denna dag men här släcker jag nu ner och säger god natt.





MALIN

Inga kommentarer: