söndag 15 juni 2014

LIVET

Tröttnar. Precis vad jag börjar göra, tröttna på att ligga hemma i denna sjukstugan. Detta var det segaste viruset någonsin. Har fått max 20 min dagsljus på min hud och max 20 minuters frisk luft i mina lungor på 5 dagar, börjar få panik. Min utsikt dem senaste dagarna har vart min teve mitt vardagsrumsfönster och mitt soffbord. Idag var dock den enda dagen teven roade mig från förmiddag till kväll med kvalmatcher för Sveriges damer och herrar i handboll, älskar handboll. Matcherna gick efter varandra så bättre kunde det inte bli och den som bar in matchbollen på båda matcherna var ingen mindre än en fin liten killen som jag känner vid namn Rasmus, han gjorde det super och det blir nog något han alltid kommer att minnas. Åter till min sjukstuga. Också mitt sociala behov börjar vrida och vränga på sig, jag är i stort behov av att få träffa mina vänner. Har bestämt att jag är hemma imorgon med sedan får det vara nog för på tisdag väntar prat-is i stan på förmiddagen som jag inte tänker missa sedan hoppas jag min älskade vän är ledig och vill umgås efter för henne saknar jag väldigt mycket. Annars känner ni hon som började klättra på väggarna!







MALIN

Inga kommentarer: