söndag 1 juni 2014

LIVET

Jag har nog gjort så mycket jag kan göra med denna dagen. Att mjukstarta den med att sola och lyssna på musik var en mycket bra idé, fick en skön bränna. Åt sedan en lunch från gårdagens rester för att ladda kroppen med energi så jag skulle orka min powerwalk som väntade efter, kan säga att den powerwalken mitt på dagen kanske inte var mitt klokaste val då jag bokstavligen nästan rann bort och när jag kom hem fick jag i mig en Loka på 1 1/2 liter på mycket kort tid trodde jag skulle springa på toa som en galning efter det men icke så kroppen behövde det minst sagt. När jag återhämtat mig på soffan en stund så tog jag cykeln för att handla så jag kunde baka mina bullar som enligt mina vänner och min familj är mer eller mindre dem godaste bullarna dem vet, alltid kul att det blir sån god reaktion på något man själv bakat. När baket var klart och disken diskad var det minst sagt skönt att duscha efter alla dagens sysslor för att sedan krypa upp i soffan och njuta av en god middag som avslutades med en skål jordgubbar. ÄLSKAR JORDGUBBAR! Så nu ligger jag här i soffan och kollar på en film med lite mys men om jag känner mig själv rätt kommer jag inte orka hålla ögonen öppna länge till efter denna aktiva dag!











MALIN

Inga kommentarer: