torsdag 26 juni 2014

LIVET

Dagar fulla med liv glädje aktivitet efterlängtade återseenden och mycket kärlek sen jag skrev sist. Fått kontakt med mycket av det jag gått igenom så jag har samlat ihop det och ska dela med mig av det till er hur jag upplever det idag i dagarna tänkte jag. Nu börjar jag dag 1/5 fulla med jobb så det kan bli dåligt med rader här inne då. Styrka och kärlek till er som behöver det lite extra.

Vill avsluta med att säga hur otroligt tacksam jag är över hur allt har blivit hur det är och hur det kommer att bli. Tack vare min styrka min vilja mitt tålamod all hjälp och allt stöd lever jag ett underbart liv idag berikat med mycket kärlek och med dem mest underbara människorna jag kan tänka mig. Jag skulle inte byta ut det mot något i hela världen och nu när den sista pusselbiten snart är på plats då kommer det bli helt komplett och så fantastiskt som det bara kan bli. TACKSAM!




MALIN

Inga kommentarer: