fredag 27 juni 2014

LIVET

Vilken fantastiskt skön dag jag haft idag. Jobb där jag fått gjort massa för att sedan få gjort lika mycket på hemmaplan + att man fick njuta av solens värme och låta den ge kroppen en fräsch sommarfärg. Fick ovanligt mycket färg på benen och det säger man ju inte nej till precis. Ikväll hade jag lite lyxigt kvälls mys för jag tyckte jag var värd det, älskar att mysa till det på kvällarna med lite tända ljus mm. Efter att jag ätit gav jag mina naglar en fräsch sommarlook, rosa såklart. Älskar sommarn när man är brun om händer så sätter man på ett färgglatt nagellack, så snyggt. Ska krypa ner i min gosiga säng nu med en kopp te och se klart en film om ögonen orkar, klockan är ju ändå några minuter över tolv på natten så inte konstigt att ögonen är trötta. God natt alla fina själar där ute!






MALIN

Inga kommentarer: