onsdag 4 juni 2014

LIVET

En liten tjej så liten och så omedveten om omvärlden men så medveten om sin värld och dem personer runt omkring sig. Så klok och smart för att vara så liten. Du är min absolut minsta favorittjej! En sån glädje energi och kärlek du utstrålar och ger vet jag knappt någon annan som gör, barn eller vuxen, DU är alldeles unik. Det är en glädje att få ha dig i mitt liv att jag får ta del utav din utveckling och att jag får följa dig på din väg. Du gör det möjligt för mig att kunna se den dagen då jag ligger där i soffan med min egna lilla pärla där vi bara myser och busar som du och jag brukar göra. Tappar jag greppet om det så är du den som får mig att greppa taget igen! Och jag kommer för all tid i evighet finnas här för dig på ett eller annat sätt. All tid med dig är värdefull tid för mig tid jag önskar jag kunde frysa och spara rent konkret men jag fryser dem små stunder i mitt hjärta och sparar alla värdefulla ögonblick i minnesfacket med ditt och mitt namn på. Tack för att du finns och tack för att jag får finnas för dig!

Min pärla. Kärleken till dig är oändlig och så stor.




MALIN

Inga kommentarer: