lördag 14 juni 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Gjorde ett test i dagarna om vad min andliga kraft är och min andliga kraft är, tålamod. Och så sas det såhär om det: Din styrka är svagheten hos de flesta människor. Du är otroligt tålmodig och ditt tålamod har gjort dig till en vinnare i livet. Du har fört mer kärlek frid och glädje till världen på grund av ditt tålamod. Och jag tycker faktiskt att det stämmer väldigt bra på mig. Blev som en påminnelse om vilken resa jag gjort med mig själv OCH hade det inte vart för just mitt tålamod så hade jag inte vart där jag är idag. Är ju inte så att jag glömmer men man blir extra påmind i vissa situationer och detta var en. Min resa finns ju med mig hela tiden på ett positivt sätt idag och formar mig till den jag är framför allt så påminner den mig om att ALLTID vila i vem jag är och i det jag tror på oavsett vad som händer för jag är trygg och säker i vem jag är och vem jag vill vara. Ingen kan skaka mig i det idag, INGEN. Jag vet vem JAG är och vilar i det! Så gör det du också, vila i vem DU är, ALLTID.




MALIN

Inga kommentarer: