söndag 22 juni 2014

VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA

Efter att gått igenom alla mina inlägg här på bloggen som var över 1000 stycken kom jag över lite bilder som jag vill dela med mig av igen, var något speciellt med dem som talade till mig. Kan också tillägga att det var med en skräckblandad förtjusning att gå igenom alla mina inlägg, det var faktiskt lite obehagligt att gå igenom allt på samma gång då det finns mycket tungt och mörkt. Svårt att få så svart på vitt hur illa det var för det är inte så längesedan jag faktiskt insåg hur illa det var och hur nära det var MEN lika mycket som det var obehagligt var det också mycket häftigt med tanke på vart i livet jag befinner mig idag vilket är tack vare min styrka min vilja mitt tålamod min dröm och allt fantastiskt stöd jag har runt om mig. Rätt fantastiskt om ni frågar mig!














MALIN

Inga kommentarer: