måndag 7 juli 2014

DU HAR GJORT ETT STORT INTRYCK I MIG

Välkomnar en ny "kategori" här på bloggen. För dem som vill förstå vad jag pratar om så är det så att jag valt att ha en och samma bloggrubrik ("kategori") för inläggen som handlar om min resa (VILJAN ATT VÅGA FÖRÄNDRA) och min vardag (LIVET). Med tanke på att jag finner det viktigt och kul att lyfta personer i mitt liv som påverkat mig starkt här på bloggen vill jag nu att dem också ska få en egen "kategori" som fick bli DU HAR GJORT ETT STORT INTRYCK I MIG. Och det är precis vad denna tjej gjort, lärde känna henne när jag började jobba på ett café i en idrottshall sedan har hon bara gjort det ena stora intrycket efter det andra i mig. Hon är en av mina fyra småtjejer fast dem inte är så små längre någon av dem så kommer hon och dem andra alltid vara mina småtjejer. Att få känna hur mycket en annan person gillar en och uppskattar en som hon gör är en känsla svår att beskriva i ord. Jag gillar dig så otroligt mycket fina Lisa och du finns alltid med mig, jag bär dig i mitt hjärta vart jag än går. Men ofta saknar jag dig och önskar vi sågs oftare, saknar ditt härliga skratt dina goa kramar och ditt sätt att få mig att må så bra ja jag saknar allt med dig helt enkelt. Kom ihåg att jag alltid finns här för dig i livet och att jag gillar dig, min fina pärla. Önskar dig allt gott här i livet!




MALIN

Inga kommentarer: