måndag 14 juli 2014

DU HAR GJORT ETT STORT INTRYCK I MIG

På hösten samma år som min farmor gick bort, år 2007. Då korsades min väg med en annans väg. Och det var inte vem som helst utan det skulle visa sig bli en utav mina närmsta och trognaste vänner jag har idag. Det var liksom som om vi redan känt varandra i några år. Vänskapen blev bara bättre starkare och närmare. Vi gjorde det mesta tillsammans under dem första åren och jag minns hur jag uppskattade varje stund väldigt mycket. Det fanns alltid skratt nära tillhands och en mängd olika spontana äventyr. Vi har funnits för varandra genom mycket i livet fram till idag, det skapar en stor trygghet och stor tillit hos varandra som annars kanske är svår att uppnå. Hon är den som alltid i alla väder accepterat mig för den jag är och det är ovärderligt för mig. Jag är så tacksam för att hon finns för mig också är jag tacksam för att jag får finnas för henne. Hon är en klippa på att lyssna och bara finnas där när man behöver det. Med sin torra humor och sin lite "klumpiga" personlighet lyfter hon mig när jag är nere. Älskar dig precis som den DU är min vän, tack för att du finns och tack för att du är just DU. En vän i oändlighet!




MALIN

Inga kommentarer: